21 Disember 2013

2014

2014 bakal datang.

Sebagaimana tahun-tahun yang lalu ketibaan tahun baru pasti akan diiringi dengan semangat dan azam yang tinggi. Jika selalunya azam itu akan menjadi milik peribadi namun tidak bagi 2014. Untuk tahun 2014 saya tidak akan bersendirian merealisasikan impian dan azam kerana saya akan ditemani oleh suami dan anak-anak saya. Kami akan sama-sama merealisasikan azam kami demi meningkatkan taraf hidup, ekonomi dan pendidikan kami.

Tahun 2014 anak sulong saya akan melanjutkan pengajian diperingkat ijazah, anak kedua saya akan ke kolej, anak ke tiga pula akan menjengah ke tangga tingkatan 2 begitu juga saya. Impian untuk melanjutkan pelajaran telah begitu lama saya tangguhkan demi memberi laluan kepada anak-anak terlebih dahulu.

Alhamdulillah, dengan dorongan dan izin suami saya akan bermula semula sebagai pelajar pada tahun 2014. Cita-cita saya dalam bidang penulisan akan saya capai dengan penuh semangat. Amin Ya Rabbal Alamin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan