19 Mac 2015

Kembali

Hari ini saya mencuba untuk menjengah semula blog yang telah sekian lama tidak saya selenggara. Kesibukan tugas, menguruskan rumahtangga dan pengajian menjadikan semuanya kelihatan begitu sukar bagi saya.

namun saya harus terus kuat melalui semua ini demi kehidupan yang lebih baik pada masa akan datang. Impian tanpa usaha pasti tidak menjadi kenyataan. Kesibukan keseharian di pejabat dan terkadang perlu melakukan kerja luar berhari-hari menjadikan saya betul-betul penat namun saban malam walaupun sekadar 10-15 minit saya akan memaksa diri untuk menyelak buku-buku nota. Saya tidak mahu memanjakan diri dengan kerehatan yang berlebihan.

Ketika usia menganjak senja ini saya baru Nampak jalan mana yang ingin saya pilih. Saya tidak lagi memilih dalam bidang Kaunseling mahupun psikologi. Bukan juga bidang Komunikasi Korporat yang sedang saya lakukan sekarang. Saya ingin menjadi PENULIS dan melibatkan diri dengan penulisan tidak kira dalam genre apa.

Kini, saat ini saya sedang berusaha kearah itu. Doakan saya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan