21 Julai 2015

Alhamdulillah.. Sehari lagi diberi peluang oleh Allah SWT untuk menapak di bumi-Nya, menghirup udara syukur kesetiap pembuluh darahku.

Mohon semoga Allah SWT terus melimpahkan hidayah-Nya kepadaku. Semalam aku lena dalam kemarahan yang masih bersisa. Kecewa dengan diri sendiri. Diri ini bagaikan tidak sedar diri kerana berharap pada sesuatu yang tak pasti. Mungkin juga usahaku belum cukup untuk menggapai segala impian yang kubina sendiri. Aku tidak mampu memaafkan semua orang ketika mahu lena malam tadi. Aku betul-betul tidak mampu.

Aku merasakan betapa aku tidak dihargai, betapa pengorbananku tidak langsung bererti. Inilah akibatnya jika terlalu berharap kepada manusia.

Astaghfirullahal'azim.. semoga Allah mengampunkan semua salah dan dosaku.. aku manusia alpa!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan