28 Oktober 2015

Khabar Gembira

Alhamdulillah. Pagi ini saya menerima khabar gembira bahawa novel pertama saya berjudul Cinta Di Taman Mimpi telahpun diterbitkan semalam dan dijangka akan mula berada di pasaran seawall November nanti. Alhamdulillah. Syukur kehadrat Allah SWT diatas kurniaan-Nya. Saya menghabiskan masa 4 tahun untuk menamatkan novel tersebut. Ditambah 2 tahun lagi untuk menghantarnya ke penerbit-penerbit tempatan. Ditambah 1 tahun lagi untuk menyertai sayembara yang berakhir dengan kegagalan dan selepas dua tahun saya menghantarnya ke Dewan Bahasa dan Pustaka akhirnya semalam (28 Oktober 2015) ia telah Berjaya diterbitkan.

Sebuah perjalanan yang panjang bagi CDTM (Cinta Di Taman Mimpi)bagi penulis amatur seperti saya. Walaubagaimanapun saya patut bersyukur kerana manuskrip tersebut ia diterima tanpa banyak penambahbaikan.

Jerih payah saya dalam usaha mengenengahkan karya saya itu saya anggap telah terbayar dengan penerbitan buku ini.

Terima kasih buat
Bonda saya Dawamah binti Haji Ramlan
Suami saya Azman bin Awalludin
Puteri dan putera saya Zety Natasha, Nabila Ezaty, Erdyna Karmila, Mohd Shaaban dan Iman Azlia Marissa
Kekanda dan adinda saya Yasmazah, Zety Azlin, Noor Halinda, Noor Ashikin, Mohd Saifulizan, Mohd Saifulazmi
Keluarga mertua dan adik beradik ipar saya
Rakan-rakan dan semua yang terlibat dalam pembikinan novel tersebut.

Alhamdulillah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan